
Nie można zaprzeczyć, że manekiny są jednym z najskuteczniejszych narzędzi do promocji asortymentu. To właśnie one jako pierwsze przyciągają uwagę klientów, prezentując najciekawsze stylizacje z ubrań dostępnych w sklepie. Zobaczmy, jakie modele manekinów oferują obecnie producenci!
Manekiny – różne warianty
Na rynku znajdziemy najróżniejsze modele manekinów. Każdy z nich pełni określone funkcje i ma inne zastosowania. Różnice dotyczą przede wszystkim płci. Do wyboru mamy manekiny męskie, damskie i uniwersalne. Podziału można dokonać także ze względu na typ manekina. Producenci oferują modele całopostaciowe, torsy i ekspozytory. Właściciele butików mogą postawić na warianty realistyczne (posiadające cechy ludzkie, jak nos, oczy czy włosy) lub abstrakcyjne (bez większych znaków szczególnych czy określonego typu urody).
Z uwagi na dużą różnorodność manekinów, sprawdzają się one nie tylko w sklepach odzieżowych. Spotkamy je także na sezonowych stoiskach z pamiątkami, w lokalach gastronomicznych czy galeriach sztuki.
Manekin męski tors – sposób na przyciągnięcie uwagi panów
Skupmy się na najważniejszej funkcji manekinów – promocji asortymentu. W sklepach najczęściej służą do tego modele całopostaciowe. Zaraz po nich na podium znajdują się manekiny torsy. Choć zdecydowanie popularniejsze są warianty damskie, warto pomyśleć też nad przyciągnięciem uwagi panów. Przyda się do tego manekin męski tors. Przykładowe modele obejrzysz między innymi na stronie https://moremannequins.pl/100-bez-glowy-meskie.79. Manekiny męskie torsy dostępne są w różnych wariantach. Mogą mieć inne ułożenie rąk, co pozwala lepiej dopasować je do specyfiki asortymentu. Co innego przecież sprawdzi się w ekskluzywnym sklepie z garniturami, a co innego w sieciówce ze strojami kąpielowymi. Dostępne są manekiny 1/3 i 3/4. Bez wątpienia jest w czym wybierać. Manekin męski tors może przyciągnąć uwagę panów, zwłaszcza jeśli wystawimy go na witrynę lub przed butik. W takiej sytuacji warto pamiętać o regularnym zmienianiu stylizacji, aby przechodnie wiedzieli, że w sklepie pojawiły się nowe ubrania.